fredag den 25. maj 2012

we'll suspend the storms and the clouds in sight

Beklager, hvis der går lidt hesteblog i den i øjeblikket, men det er så ubeskriveligt fedt, at min søster har hele TO søde hestebasser, og meget af tiden bliver altså tilbragt i stalden når jeg er herhjemme. Min søster er i gang med at ride Serafina til, men processen besværliggøres jo noget af, at der hele tiden render et frækt føl og en ligeså fræk hund rundt mellem benene på dem. Trods de ikke helt ideelle arbejdsvilkår var min søster på ryggen af Serafina for første gang i onsdags, og i går aftes prøvede vi så igen. Det var en ren succesoplevelse, og med Mette på ryggen trak jeg Serafina rundt i en hel cirkel på ridebanen, inden Willemoes kom fræsende og krævede en tår mælk.   

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker når der går hesteblog i den :D

    SvarSlet
  2. jeg elsker også hestebloggeri, skulle selv have hesteblogget i dag, men så gik der fibersprængning i den i stedet. Nederen!

    SvarSlet
  3. Hehe, det er godt at høre at I er glade for hestebloggeri! Hvad skulle du have blogget om, fasterfis? Surt med fibersprængning. :(

    SvarSlet
  4. En tur på galopbanen og heppe på min venindes lille Niels. Men fiberen holdte mig hjemme. Øv. Jeg er ellers så glad for lille Niels.

    SvarSlet
  5. Nej! Lille Niels - han lyder også som én, man nemt kan blive glad for. Håber han klarede den uden din hepning.

    SvarSlet