fredag den 15. juni 2012

everything spins on my head

Så er det overstået! Jeg har været til eksamen i mundtlig mediesociologi, og jeg slap faktisk derfra med et ti-tal! Har stadig lidt svært ved at forstå det, men det var en virkelig god oplevelse, min underviser hjalp mig godt på vej - og de ting i vores opgave, som vi selv var skuffede over, fremhævede han som gode. Jeg købte et par gummistøvler til mig selv i eksamensgave, for det kommer vist til at regne rigtig meget i morgen, når Marilyn Manson spiller til Copenhell. Stod med et par sorte i hånden, men de blomstrede var altså meget finere - det må alle de sortklædte altså komme over. Jeg har også spist lækker jordbæris og danset rundt i stuen til den nye Hot Chip - så meget, at pladen hoppede lidt på et tidspunkt. Nu er det weekend, og nu bliver det sommer!

6 kommentarer:

  1. TILLYKKE :D
    Så er et par gummistøvler vist også velfortjent - og hvor ville jeg gerne se dem blandt en masse sorte støvler. haha .

    SvarSlet
  2. Sort tillykke med eksamen :)

    SvarSlet
  3. Tak, tak!
    Stine: Jeg vil prøve at se, om jeg ikke kan snige mig til at tage et billede... :)

    SvarSlet
  4. Elsker gummistøvlerne :)

    SvarSlet
  5. Ja, jeg er også glad for gummistøvlerne! Endte dog med ikke at tage dem på. Typisk.

    SvarSlet