fredag den 22. juni 2012

it pleases me this memory

Verdens bedste mor, altså min, har fødselsdag i dag. Tillykke! Hun har fået en tablet, så hun kan spille Wordfeud på en større skærm (og så min far kan få sin telefon tilbage...), og min søster og jeg gav hende nogle fine kopper fra Rice. Det er hende på den øverste tegning, selvom jeg nu husker hende med lidt mere hår og noget mindre prangende øreringe. Nederst er hele familien, åbenbart til fastelavn, for jeg har mit mariehøne-kostume på. Det gule hus bor mine forældre stadig i, men den røde Lada er blevet skiftet ud et par gange siden...

5 kommentarer:

  1. Hvad er jeg klædt ud som? ;)

    SvarSlet
  2. Ps. elsker at ladaen har en husdør!

    SvarSlet
  3. Jeg ved faktisk ikke hvad du er! Og en dør er vel en dør! :)

    SvarSlet
  4. Det ligner at jeg har sådan en franskmandshat på, hvis du ved hvad jeg mener? :D

    SvarSlet
  5. Haha, jeg ved godt hvad du mener. Napoleon! :)

    SvarSlet