mandag den 11. juni 2012

let us bet when you know we should fold

Inden det gik helt galt
... og Nanna er faktisk helt ligeglad med fodbold
Making new friends
Begyndelsen på enden
Nå. Der i lørdags, da jeg skulle på Jaguaren til en enkelt? Det tog fuldstændigt overhånd. Jeg drikker efterhånden ret sjældent, og det er endnu sjældnere, at jeg bliver så fuld som jeg gjorde i lørdags. Jeg har aldrig været god til shots - min mave kan simpelthen ikke klare de klamme små sataner, og sidst jeg forsøgte mig for fire år siden (uden overhovedet at være fuld), kastede jeg en lille smule op i min hånd foran min chef. Han sætter nemlig altid shots på bordet - også i lørdags, og efter at have taget et par halve shots, synes jeg det gik så godt, at jeg bare blev ved. Og ved. Og ved. Da der ikke var flere granatæble-shots, gik jeg op i baren og købte en flaske mere. Til firehundrede kroner. Jeg er tydeligvis ikke vant til at købe hele flasker, når jeg er i byen. Havde nok troet, at Jaguarens priser var lidt mere humane. Det er simpelthen så dumt gjort, og det er helt klart dét, der blev min undergang. Halvdelen af flasken står sikkert stadig op af et træ på Holmbladsgade, hvis nogen skulle være interesserede. Senere slæbte vi folk med hjem i lejligheden, hvor vi fik spildt lidt øl på nogle vinyler og røget hele stuen til, hvorefter jeg ganske tilfreds kravlede ind i seng.

Og vågnede søndag morgen til de værste tømmermænd i mit liv. Jeg overdriver ikke. Jeg har aldrig haft det så dårligt før. Fra jeg vågnede til klokken ni om aftenen kastede jeg op mindst en gang i timen, og til sidst var jeg ved at tude lidt, og måtte have min kæreste til at love mig, at det nok skulle gå over. Tømmermændsaktiviteter som pizza og film kunne jeg overhovedet ikke deltage i, og da jeg bad om et glas vand i stedet for cola, gik situationens alvor op for min kæreste, der dog heller ikke var helt på toppen. Til gengæld var Nanna overraskende frisk - sikkert stadig fuld da hun vågnede - og hun ryddede op i stuen og tog opvasken som en anden lille engel. Først i går aftes vågnede jeg lidt op til dåd, spiste en portion koldskål og så Raging Bull, mens jeg puttede mig under dynen. Var ude af min seng i samlet en halv time i går, og det var kun for at kaste op. Too much information? Beklager. Nå, jeg har egentlig virkelig travlt nu, for jeg skal til eksamen på fredag og fik ikke læst et ord i går. Hej!

10 kommentarer:

  1. Haha! Det var da godt nok synd for dig søde søsse :D

    SvarSlet
  2. haha x2
    et smukt indlæg, må jeg sige, og det forklarer meget godt de sms'er jeg modtog i løbet af natten. :) du er så sød, lille fulde, håber du er kommet på benene igen. <3

    SvarSlet
  3. Hvor er I søde. Og nej, jeg er faktisk stadig ikke helt på toppen. Så kan jeg lære det. :S

    SvarSlet
  4. Fantastisk, ikke tømmermændene, men en festlig aften og nat. Uden tvvil velfortjent med en pause fra alt det læsning og en god grund til at blive i sengen og ikke læse en hel dag. Synd for dig med cola og pizza. Måske en god anledning til at købe det en helt almindelig tirsdag når du nu gik glip af det søndag. Ja sådan tænker hende der i øjeblikket spiser konstant ;)

    SvarSlet
  5. Du er sød, Louise! Jeg har faktisk drukket en cola i dag, bare fordi du sagde, at jeg godt måtte. :)

    SvarSlet
  6. Fantastisk :) hvornår kommer du til mariager igen. Jeg er nemlig blevet sygemeldt resten af graviditeten så har uendelig tid til at ses og det skal vi snart :)

    SvarSlet
  7. GLÆDER mig til vi ses på tirsdag, sødeste.

    SvarSlet
  8. Jeg er godt nok grim på billedet.

    SvarSlet
  9. Jeg synes du ser helt vildt sød ud. Se mig, mand! Det er da mig, der er grim med den flaske dér.

    SvarSlet
  10. Jeg synes du er vildt sød på billedet Nanna :)

    SvarSlet