tirsdag den 26. juni 2012

the muscles fought so long

Fra min søsters have
Dagene er gået med arbejde siden jeg kom tilbage til København i torsdags. Det har været nogle lange dage, og jeg er enormt træt i mine ben hver aften, men det har også været ret hyggeligt. Jeg arbejder altså sammen med nogle virkelig søde mennesker. Min underbo og kollega Nils fortalte mig i morges på trappen at der havde været et giftudslip fra en fabrik, og at vi ikke måtte gå ud, så jeg fik ufrivilligt en time mere hjemme - uden morgenmad i huset. Suk. Betjente Hannibal Hildorf i går, og han var virkelig flink og sympatisk. Jeg kom først i tanke om hvem han var, da han var gået. I dag var det Bubber. Han var meget brun. I morgen skal jeg også arbejde, og så går turen til Amsterdam torsdag morgen, hvilket bliver awesome. 

10 kommentarer:

  1. Jeg ved ikke hvem Hildorf er og mega go tur <3

    SvarSlet
  2. HA! Jeg er ikke den eneste, der ikke ved hvem han er. Weow. Men god tur. Jeg er lidt (meget) misundelig.

    SvarSlet
  3. WHAT. hvem ved ikke hvem hannibal er...!? pfff, skøre piger. hav en lækker tur, tinemus! savner dig allerede lidt for meget. <3

    SvarSlet
  4. hannibal udgav, ifølge hans wiki, en samling af tyske digte i 2011. julegave? nok. :)

    SvarSlet
  5. Jeg savner allerede jer alle tre, og vil gerne have jer med en anden gang. :) Hannibal er altså lidt en legende. Men måske kun i visse kredse.

    SvarSlet
  6. I de kredse jeg færdes er Blue Hors Matiné Moorlands Totilas legender ;)
    Og nu læser jeg ikke så mange tyske digte :D

    SvarSlet
  7. Ps. det kunne være hyggeligt med en pigetur til en storby :)

    SvarSlet
  8. NU er jeg selvfølgelig klar over, hvem han er. Men altså. Ja. Jeg ved det ikke. Der er vist mange jeg ikke ved hvem er. Som alle andre ved hvem er.

    Sådan er der så meget.

    Jeg glæder mig til at se billeder. Og til at jeg selv skal afsted (yez, jeg skrider til Amsterdam til efteråret. Alle der har tid og lyst er velkomne!)

    SvarSlet
  9. De tyske digte er nu altså heller ikke det, han er mest kendt for. :)

    Årh, Nanna, du frister. Kunne godt bruge endnu en smuttur. Jeg har en million billeder, du er in for a treat!

    SvarSlet
  10. *synger* HAAAANNIBAL HILDORF!
    Genialt!

    SvarSlet