lørdag den 9. juni 2012

my motormouth runs over you

Og så gik dén uge..! Vores lejlighed har været fyldt med søde mennesker, og siden i mandags har jeg næsten ikke haft et øjeblik for mig selv. Det plejer jeg slet ikke at kunne overskue i så lang tid af gangen, men Rannvá er altså ikke en særligt krævende gæst, så det har slet ikke været noget problem. Vi har puttet os under tæppet, set en bunke film og spist god mad, mens vi drømte om sommer og solskin. Jeg havde ellers pakket mine varme vintertrøjer ned, men dem har jeg måttet finde frem igen. Eksamenslæsningen har jeg udskudt til i dag - men nu har jeg også hele dagen, før jeg skal på Jaguaren i aften med mit arbejde.

Puslespillet er lidt en milepæl for mig. Lærke og jeg startede på det for nogle uger siden, og dagen efter brugte jeg alt for meget tid på at lave den blå himmel. Ud over den almindelige trang til at færdiggøre et påbegyndt puslespil, besidder jeg også OCD'en, der gør det tvingende nødvendigt at færdiggøre det. Og før det er samlet, kan jeg næsten ikke slappe af. Men denne gang havde jeg altså ikke tid. Jeg skulle læse til eksamen, så jeg tog en rask beslutning og smed alle brikkerne tilbage i bakken - ufærdigt. Det lyder totalt plat, men det er virkelig stort for mig. :) I skuffen med puslespil fandt jeg et par stykker af min kærestes gamle kassettebånd, og det glæder mig at se, at han også har hørt lidt Smashing Pumpkins. Nå. Mediesociologieksamenslæsning NU!  

2 kommentarer:

  1. Øvøv, vi lavet det færdigt næste gang! :)

    SvarSlet
  2. Ja, vi tager det næste gang! Eller laver et nyt, og gemmer dette i skuffen til vi har glemt, hvor frustrerende det var. :)

    SvarSlet