søndag den 3. juni 2012

you've got too much to wear on your sleeve

Jeg er stadig syg, men har det meget bedre i dag end de sidste to. Måtte også blive hjemme fra arbejde i går, og Chrelles fødselsdag måtte jeg også melde afbud til. Havde ellers virkelig glædet mig, det er alt for længe siden jeg sidst har set ham og hans kæreste. En tur i SuperBrugsen efter koldskål slog mig fuldstændig ud, og jeg sov det meste af dagen væk. Men jeg har også fået læst lidt mere til eksamen. Der er i morgen. Jeg føler mig ret godt forberedt. Håber bare ikke, at jeg skal sidde og snøfte og pudse næse uafbrudt i tre timer. Billederne i dag er af tre nyindkomne yndlingsting (jeg er en sucker for notesbøger og æsker), som jeg har fået af min søster, min kæreste og min bedstemor. Den gule fra min søster er SÅ fin og ligner en bog, når den står på højkant. Notesbogen er den mindste i min samling og fra Berlin, og æsken har min bedstemor haft stående så længe jeg kan huske. Hun har fået den af sin bror for halvtreds - tres år siden, og nu står den hos mig. Det er jeg virkelig glad for.

3 kommentarer:

  1. Go bedring. Jeg tænker meget på dig :)

    SvarSlet
  2. I saw what you did there, unge Shins elsker!

    SvarSlet
  3. Mette: Mange tak! Du er sød. :)

    Sofisten: Langt de fleste af mine overskrifter er uddrag af sangtekster - og der har faktisk været et par Shins-referencer tidligere... :)

    SvarSlet