søndag den 15. juli 2012

even if it rains, dear

En af de ellers så fantastiske kjoler med ærmer viste sig at være et rigtig godt eksempel på, hvorfor man skal være lidt varsom med netshopping. Selvom jeg på forunderlig vis har fået de skæve syninger til at se helt anstændige ud på øverste billede, ser det altså ikke for godt ud i virkeligheden. Og man gider ikke rigtig til at betale porto for at returnere en kjole til hundrede kroner. Farven er stadig pæn. Jeg kan jo altid gå i den herhjemme. Billedet i midten er komplet urelateret, men nødvendigt, for at de andre to ikke danner en bizar udgave af min krop.

Kjolen er derfor ikke pakket med i kufferten, når jeg i dag tager toget til Jylland, for i morgen at køre mod Østrig med min familie. Til gengæld har jeg pakket mine vandresko (eller, de sko jeg har, der er mindst smertefulde at have på i mange timer af gangen) og et par tykke trøjer, for vejret bliver vist ikke fantastisk. Min badedragt og sandalerne ryger dog også med i et anfald af optimisme. Jeg glæder mig helt vildt til en uges ren afslapning, hygge og pæn natur.  

8 kommentarer:

  1. Hav en skøn ferie, glæder mig til at høre mere fra dig.

    SvarSlet
  2. Ha, din mave er en bygning! Er det den på hjørnet af Cumberlandsgade? Så kender jeg en der bor oppe i tårnet, den heldig bavian!

    SvarSlet
  3. Trine, tusind tak! Det er jeg glad for du siger. :)

    fasterfis, det er altså godt spottet, det er! Imponerende. :) Jeg gad vildt godt have mit eget tårn. Det ser SÅ hyggeligt ud.

    SvarSlet
  4. En af mine allersødeste veninder bor i opgangen og så ope i tårnet bor en anden gammel ven. Derfor jeg kender den. Så jeg er ikke så vild en bygningsspotter igen!

    SvarSlet
  5. Jeg er nu stadig lidt imponeret. Og sejt at have hele to venner i tårnbygningen.

    SvarSlet
  6. Er du stadig ikke vild med kjolen. Vil vildt gerne prøve den og købe den hvis den passer. Knus losepottemuld

    SvarSlet
  7. Jeg tror kjolen ligger nederst i en kasse et sted, men jeg kan lige prøve at kigge efter den engang - og tage den med hjem hvis jeg husker det. :)

    SvarSlet
  8. Det må du meget gerne. synes den ser så fin ud

    SvarSlet