torsdag den 26. juli 2012

everything beautiful is far away

I Østrig boede vi i en lille by ved navn Lofer, der ikke lå så langt fra den tyske grænse. Det var den mest idylliske by jeg nogensinde har været i, og alt indbød til afslapning, vandring, hygge og god stemning. Vi havde lejet en lejlighed hos familien Millinger, og vi boede øverst oppe. Min søster og jeg havde børneværelset (og børneværelse var det - sengene var kun akkurat store nok til at vi kunne ligge i dem) med udgang til egen balkon, ligesom der også var en skøn balkon på husets anden side. 
Lige uden for huset løb en lille bæk, der om aftenen lullede os i søvn med sin rolige klukken. 
Udsigten fra 'vores' balkon. Hele byen var omkranset af de smukkeste bjerge, og på det første billede kan man lige ane den græsmark, hvor den flotte tyr spankulerede rundt.
Udsigten til den anden side. Jeg kunne glo på den udsigt i timevis. Og gjorde det også.

3 kommentarer:

  1. Jeg længes efter Lofer!

    SvarSlet
  2. Hold nu kæft, der kunne jeg godt lige bruge et par dage. Jeg er misundelig !

    SvarSlet
  3. Mette, jeg længes også efter Lofer!

    Stine, der var så skønt. Jeg må tilbage engang.

    SvarSlet