tirsdag den 3. juli 2012

Hotel The Exchange, Amsterdam, pt. II

Hver etage på hotellet var indrettet af forskellige designere. På første etage var den skønne, brede sofa med utallige smukke puder, og stolene med tøj på boede på anden etage. Vi boede på fjerde etage, men skulle tage elevatoren til tredje og gå ad snoede gange, over i en anden bygning og op af nogle trapper derfra - vildt forvirrende, men meget hyggeligt. I gadehøjde ligger den tilhørende café Stock, hvor vi spiste en lækker morgenmad (panini og friskpresset appelsinjuice!) fredag morgen, indtil vi fandt en meget billigere bager lidt længere nede af gaden. Og som om det ikke var nok, hører der også en "contemporary department store" til hotellet, nemlig Options!, der lå ved siden af caféen. Der var fyldt med lækre ting, men jeg begrænsede mig til at købe en lille ting til min søster. 

Alt i alt var jeg meget imponeret over og tilfreds med dette hotelkoncept. Hvis I også synes det lyder spændende, kan I tjekke deres hjemmeside her. Så vidt jeg har forstået, kan det dog bedst betale sig at give et par hundrede kroner ekstra for et fire-stjerners værelse, da de helt billige værelser vist slet ikke har vinduer...

1 kommentar: