lørdag den 7. juli 2012

oh and I'm feeling directionless

I Amsterdam var vi selvfølgelig også på den obligatoriske kanalrundfart. Det er noget jeg gerne gør mindst en gang om året i København (med Netto-bådene, til tredive-fyrre kroner), for det er noget af det mest afslappende jeg ved. Vi kom på det helt rette tidspunkt og fik lov at vælge pladser først - så vi sad nede bagved ved et åbent vindue. Sejlede igennem både små og store kanaler, og også en tur ud i havnen. Der var lidt flere ting at kigge på end i København, prøv bare at se det lillebitte røde hus! Og det var ikke engang det mindste! Vores kaptajn havde selvfølgelig en god historie om det, som barn havde han haft mareridt om de stakkels mennesker, der boede i det lillebitte hus. Alle bygningerne har i øvrigt en flyttekrog øverst, da trapperne simpelthen er for smalle til et garderobeskab eller en sofa. Det er ret fint, men jeg er glad for, at jeg ikke er flyttemand i Amsterdam. 

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det altså bare dejlig ud!

    SvarSlet
  2. Haha, er kæresten blevet vild med solbriller efter allergi i sommerhus?

    Ser ud til i har haft dejlig tur!!!

    SvarSlet
  3. Han har faktisk altid været glad for solbriller - han glemmer dem bare altid. Også på denne tur, så det er et par solbriller til 5€ der sidder på ham. :) (altså, mine kostede 75 kr i Tøj&Sko), så jeg er heller ikke så fancy.

    SvarSlet