fredag den 27. juli 2012

once you're outside you won't want to hide

Det er lidt tungt at sidde på biblioteket og skrive opgave, når vejret udenfor for en gangs skyld viser sig fra sin gode side. Derfor måtte jeg tidligere i dag overspringshandle lidt med at finde flere billeder fra den vidunderlige Loferer Alm. Koklokkerne arrangeret i toneorden fik mig til at savne min kæreste, der utvivlsomt ville spille på dem i laaaang tid og elske muligheden for at lave musik i naturen. Jeg var ikke så opfindsom, så jeg fotograferede dem bare. Nu er han taget til Fanø Free Folk Festival for tredje år i træk, og jeg ærgrer mig lidt over, at jeg ikke skal med denne gang. Til gengæld har vi endelig fundet overnatning i Krakow fra på tirsdag til torsdag - vi skal bo i en lejlighed sammen med Nicolaj og Heidi, og der er køkken og spabad, så jeg ser frem til endnu mere afslapning og hygge i næste uge. Og måske en øl eller fem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar