fredag den 20. juli 2012

the hills are alive with the sound of music

En lille update fra Østrig, hvor vi virkelig nyder livet og overvejer at blive for evigt. Jeg har ikke siddet ret meget ved computeren, men nu regner det virkelig meget udenfor, og vi sidder med hver vores tablet, computer og smartphone - min søster og mine forældre spiller wordfeud med hinanden, og jeg er asocial og blogger lidt. Billederne er fra den anden dag, hvor min far, hunden og jeg tog på bjergvandring på Loferer Alm. Jeg er i helt åndssvagt dårlig form, men det var faktisk ikke så slemt, og det sortnede kun for mine øjne en enkelt gang, haha. På toppen fik vi øl, cola og vand til hunden og kiggede på nogle af de firehundrede alpekøer, der går rundt deroppe.

3 kommentarer:

  1. Det ser sindssygt flot ud. Jeg tror bestemt også jeg ville overveje at blive for evigt, hvis jeg vandrede rundt der. Men jeg sidder her i København, hvor jeg også overvejer at blive for evigt (det ender det sgu nok med). Og det er også rart. Selvom længslen efter at komme UD nogle gange underminerer følelserne omkring min smukke havneby.

    SvarSlet
  2. Ser fantastisk ud. Gid det var mig.

    SvarSlet
  3. Nanna, her er SÅ flot. Jeg gad godt gå nogle lange ture med dig hernede. Måske ville jeg blive lidt rastløs hvis jeg skulle bo her for evigt, men et par måneders rekreation hver sommer i den friske bjergluft ville ikke være så dårligt.

    Marie, det er også ret fantastisk. Men det er New York vist også... :)

    SvarSlet