lørdag den 28. juli 2012

there's never a next time, there's only a this time

Jeg kan ret godt lide at være på katolske kirkegårde. Den i Lofer var ingen undtagelse. De er så meget mere bombastiske end kirkegårdene herhjemme i Danmark, og samtidig også meget mere personlige, med små billeder af afdøde på gravstenen. Hjemme i lejligheden var vi også godt beskyttet, for over vores dør - og over stort set alle andre døre i hele byen - har værtsfamilien nedkradset nogle tegn, der faktisk beder om Kaspar, Melchior og Balthasars beskyttelse i året 2011 (okay, de var lidt bagud, men det er vel tanken der tæller.)

2 kommentarer:

  1. Jeg overvejer at blive katolik udelukkende pga af at jeg får et mega pænt gravsted!

    SvarSlet
  2. Haha! Jeg lover dig, at uanset hvilken trosretning du tilhører i fremtiden, vil jeg gøre dit gravsted mega pænt og pimpe det med blomster og guld. (Altså om hundrede år, hvis det forfærdelige skulle ske, at du tog afsted før mig. :)

    SvarSlet