fredag den 13. juli 2012

they seem so very scared of us

I går efter arbejde tog jeg ud til Nanna på Nørrebro. Var blevet forfulgt hele vejen ned af Købmagergade af et marcherende jazzband, og på Kultorvet spildte jeg fem minutter af mit liv ved at snakke med Tore fra Greenpeace, der sagde, at jeg havde utroligt bløde hænder. Indre by er lettere stressende, sådan en torsdag eftermiddag i juli. Hos Nanna var der roligt - vi spiste sushi, drak danskvand fra hendes Sodastream og så en frygtelig masse nyheder og mærkelige programmer i fjernsynet. Jeg savner altså mit fjernsyn. Elvira gjorde sig til og rullede i en solstråle på gulvet, og jeg glæder mig SÅ meget til, at der flytter en lille kat ind her hos mig. Senere kiggede Heidi forbi med en pose øl, og der blev skruet en ekstra tak op for både musikken og hyggen. Måtte desværre tage tidligt hjem, da hele dagen i dag kommer til at gå med min opgave. I morgen har jeg sidste arbejdsdag før jeg har tre ugers ferie, på søndag tager jeg hjem til min familie, og mandag kører vi en uges tid til Tyskland. Nu skal jeg bare lige have skrevet et par sider, så jeg kan holde ferie den næste uge med god samvittighed.  

5 kommentarer:

  1. Lyder skønt med sushi-date og øl - og danskvand! Hvem der bare havde en sodastream. Når jeg engang formår at tage mig sammen, og købe sådan en, kommer jeg aldrig til at drikke andet.

    - Anne

    SvarSlet
  2. oh.
    my.
    god.

    nanna har sodastream? jeg tror jeg er forelsket. også i elvira. nurh! hav en dejlig ferie, sødeste tine, du fortjener det!

    SvarSlet
  3. Anne - Jeg er helt enig! Med en sodastream og danskvand ville jeg måske bedre kunne holde mig fra cola. :)

    Rannvá - Ja, det er fantastisk. Jeg er sikker på du er velkommen engang, til en gang danskvand og kattenusning. Og tak!

    SvarSlet
  4. Det ligner lidt, at jeg bor i et eller andet øko-hjem på det nederste billede. Plante, mustensvæg, træstubbe.

    Rannvá, man er altid velkommen til at lave danskvand og besøge katten (og mig) i H-gaden på nørrebro.

    SvarSlet
  5. Nanna, du er helt klart også den, der bor mest øko-agtigt af dem jeg kender. Plante, murstensvæg og træstubbe er et hit i min bog!

    SvarSlet