søndag den 29. juli 2012

they've all got longing in their eyes

Jeg har brugt lidt af aftenen på at nørkle med en ny top 25 (ja, jeg må godt, jeg har skrevet fire hele sider i dag.) Det er godt nok svært at være objektiv, når man lige er blevet blæst bagover af f.eks. Friday Night Lights, men jeg føler mig ret sikker i at give den en andenplads. Jeg savner Game of Thrones. Til gengæld er der nye, ganske lovende afsnit af Breaking Bad, samt en virkelig god start på ottende og sidste sæson af Weeds. Ellers overvejer min kæreste og jeg at få set The Wire. Som folk omtaler som verdens ottende vidunder. Hvad ser I? 

Update: Rannvá har netop fortalt mig, at min egen yndlings-Landry fra Friday Night Lights har fået en rolle i Breaking Bad. Det kan kun blive godt!

4 kommentarer:

  1. Vi ser Bamse og Kylling.... ;o)

    SvarSlet
  2. Bamse og Kylling ville ALDRIG gå hjemme hos mig. Jeg har aldrig været glad for Bamse, allerede som lille fandt jeg ham ekstremt egoistisk. Svampebob, derimod. Han er en sand helt!

    SvarSlet
  3. du har to nummer 5.

    SvarSlet
  4. Går den, så går den. Jeg var ked af at smide Community ud af top 25, så jeg snød lidt. Eller noget. Tak!

    SvarSlet