lørdag den 14. juli 2012

valley of death we are free

Marilyn Manson kommer til København igen allerede til december! Og denne gang har han Rob Zombie (og John 5 og Ginger Fish) med, hvilket jo KUN kan blive godt. Bortset fra, at det altså er i Valby Hallen, som muligvis er mit hadespillested nummer ét. Jeg fejrede nyheden ved at købe den nyeste plade på vinyl, da var på arbejde i dag. Den har været lidt forsinket, og jeg havde rigtig nået at få forventningerne til artworket op, for det kunne umuligt være lige så fesent som cd'ens artwork. Han havde alle muligheder for det, det er en lækker, lækker dobbeltvinyl, der bare venter på Mansons kunstneriske udfoldelser - men ak, den er helt magen til den kedelige cd. "Lyrics at bornvillain.com" - det er simpelthen for tamt. Det er jeg lidt sur over, men så kigger jeg på plakaten for den kommende tour, og kan ikke andet end at glæde mig. Mon ikke jeg kan lokke Nanna med igen?

Update: Det lyder til, at jeg relativt nemt kan få lokket Nanna med, eftersom hendes reaktion på nyheden var denne:  "John 5 og Ginger Fish kommer med! Say what?!?!?! OG Twiggy! - håber jeg. My, oh my. Jeg VIL backstage. Vil, vil, vil, vil, vil!!!!!!! Argh!"

5 kommentarer:

  1. Jeg ville mere overveje det pga Rob Zombie - Hej 'House of a 1000 corpses' awesome instruktør ;) (lad os ikke snakke om Halloween, oh)

    Kender så godt nok intet af hans musik :D

    SvarSlet
  2. Jeg kender heller ikke Rob Zombies musik overhovedet, men House of 1000 Corpses er en af mine yndlingsfilm! Og så har han tidligere Manson-medlemmer med i sit band. Optur!

    SvarSlet
  3. Uhhhh, jeg glæder mig som en lille baby. Og er ikke det mindste i tvivl om, at det er denne gang jeg skal score Twiggy. Måske skal vi også giftes. Manson kan være best man og du må være min maid of honor.

    SvarSlet
  4. Uhhhh, jeg glæder mig som en lille baby. Og er ikke det mindste i tvivl om, at det er denne gang jeg skal score Twiggy. Måske skal vi også giftes. Manson kan være best man og du må være min maid of honor.

    SvarSlet
  5. Jeg tror I skal giftes. Det er i hvert fald et bryllup, jeg gerne vil med til. Og så er Manson altså min date for den aften.

    SvarSlet