torsdag den 9. august 2012

all of my dreams are memories

Jeg har fået post-ferie blues. Det virker næsten uoverkommeligt at komme i gang med opgaven igen, administrationen på KUA er (igen) irriterende og besværlig, jeg er på cola-nedtrapning og alting er så dyrt. Og om lidt skal jeg på arbejde. Jeg vil gerne tilbage til Krakow. Jeg vil se på mere fjollet udsmykning på bygningerne, lytte til trompetmanden blæse sin melodi hver time fra klokketårnet, og sejle en tur på Wisla-floden i en lille båd. Drikke utroligt billige øl i det jødiske kvarter, stege i solen, spise zapiekanki og grine af sproget. Mere sommer, mere ferie!

6 kommentarer:

  1. flotte billeder! bare jeg havde været med. :)

    SvarSlet
  2. fasterfis: Gerne! Tilbage til Krakow eller et nyt og spændende sted?

    Rannvá: Tak. Og ja, jeg ville så gerne have haft dig med. Næste år! :)

    SvarSlet
  3. Allesteder! ;) Men lige nu ser Krakow tilpas spændende ud til mig.

    SvarSlet
  4. I må alle tage med næste år! Jeg er ret sikker på vi tager afsted igen.

    SvarSlet