onsdag den 29. august 2012

and every night was fire and wine

Jeg har lige spist en gang kedelige nudler til frokost, for madkassen er gabende tom. Godt, at det snart er den første igen, så vi kan købe ind til noget ordentligt mad, og indtil da må jeg tænke tilbage på de lækkerier, jeg spiste i sommerhuset. Brunch, indtaget udenfor selvfølgelig, var den bedste måde at starte ferien på, og burgeren nederst kaldte på os, da vi trætte og sultne var på vej hjem fra vores laaaaange gåtur. Min kæreste fik selvfølgelig en bøfsandwich, og jeg fik en cola, selvom det ikke var lørdag. Ikke vist er de grotesk store mænger slik, vi fortærede i løbet af bare fire dage - men der var meget. Jeg brød med alle mine principper og spiste bland-selv slik (og prøvede at lade være med at tænke på små tyske børn og deres klamme, beskidte fingre over det hele). Lørdag aften havde vi besøg af min familie, og der tog vi også ud at spise. Kom dog liiidt sent afsted, og restauranterne havde enten lukket eller var helt fyldte, men til sidst fandt vi Hotel Hanstholm og deres buffet. Tjenerne ville dog tydeligvis gerne have haft tidligt fri, og kokken, der skulle skære kød til os, gemte sig i køkkenet til min far selv gik op og skar. Derudover var det ved at gå HELT galt i min colabestilling - heldigvis remsede tjeneren vores ordre op, inden hun gik: "...og en Pepsi." Øh, nej tak. Men der var flødekartofler og lækre, stegte champignons, og det endte faktisk med at blive et ret godt måltid mad alligevel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar