fredag den 3. august 2012

climbing high can take its toll

De lokale i Østrig var meget begejstrede for Silke, og mindst fem gange om dagen kunne vi høre folk hviske begejstret, "Sie hat zwei verschiedene Augen!", men hun har altså også bare de smukkeste øjne i verden. De gør det meget nemmere at tigge et stykke kage på toppen af et bjerg midt i skyerne. Der boede også en sand abomination of nature, som jeg blev lidt forelsket i. Kunne næsten høre den hviske kill me, kiiiiill me pleeeeeease, men det var nok bare den tynde bjergluft, der var steget mig til hovedet. Den lille fyr ser jo ganske fornøjet ud. På vej ned af bjerget så vi både ægte sne og et murmeldyr, inden vi blev fanget i et gevaldigt tordenvejr og måtte køre en omvej hjem på tre timer i silende regnvejr. Det havde nu også sin charme.  

4 kommentarer:

  1. jeg bliver helt dårlig af at kigge på den stakkels ræv med piben. god idé at slutte af med et billede af et nuttet, levende dyr.

    SvarSlet
  2. Jeg tror måske, at ræven var glad nok. Den havde trods alt en pibe. Men ja, levende dyr er altid bedre, og nuttede, levende dyr er det bedste!

    SvarSlet
  3. Jeg bliver altså også lidt trist af at se på ræven :(

    SvarSlet
  4. Jeg er sikker på den har haft et fint og godt liv. Dens sjæl er et helt andet sted nu. :)

    SvarSlet