fredag den 10. august 2012

collecting visions in my brittle head

Mere Krakow-savn. Der var små stande med pretzels og andet brød overalt, og det hele kostede halvanden zloty - under tre danske kroner. Og så smagte det faktisk også rigtig godt, især med en iskold dåsecola til fire kroner til at skylle ned med. Pandekagerne kunne jeg godt spise lige nu, i stedet for den rugbrød der venter mig i køkkenet. 
Det går forbavsende godt med opgaven (i dag... jeg er stadig lidt bagud i den samlede tidsplan, men det skal jeg nok indhente!), taget i betragtning at der er hundrede ting jeg hellere vil foretage mig - tøjvask virker som det vilde eventyr sammenlignet med opgaveskrivning. Havde forresten en god dag på arbejde i går, selvom det var sindssygt hårdt at flytte 5000 dvd'er fra kælderen op til lageret på første sal. Alene. Folk var søde - især hende, der ikke blev sur over, at jeg kom til at sælge hende en billet til FCK - AGF i stedet for FCK - Brøndby... Ups. I den forbindelse kan jeg lige nævne, at det gør mig trist at se Michael Jakobsen skrive under med FCK. Nå, farvel internet, hej opgave!   

3 kommentarer:

  1. Ja det er frygeligt med MJ :(

    SvarSlet
  2. Altså hvad laver de med der små kasser????

    SvarSlet
  3. Mette: Ja, det er trist. Håber han får succes og hurtigt bliver solgt igen.

    fasterfis: Hihi, det var også det første min mor spurgte om da hun havde set billederne. :) Jeg burde nok have skrevet det... Men det er altså bittesmå spilledåser i træ! Vi har endda en hjemme hos mine forældre (der spiller Internationale), så hun burde vide det :)

    SvarSlet