onsdag den 15. august 2012

colours are where my brain finds blue

Kaktusblomsten er sprunget ud! Det er en begivenhed vi fejrer på linje med en børnefødsel herhjemme, for se lige hvor smuk den er!  Kabelhunden havde vi med hjem fra Amsterdam, og han står nu og ser fjoget ud på vores pladespiller. Og så har jeg fundet svaret på, hvornår man har for mange par blå ballerinasko - når de bliver helt støvede. Parret til venstre er derfor røget til genbrug (jeg kunne alligevel ikke helt passe dem), eller faktisk ud i rodekassen på Christiania - mon ikke de kan finde en lykkelig kommende ejer derude? Indkøbsnettet med Battles har jeg vist aldrig fået vist, men jeg købte det på Primavera Festivalen sidste år, og eftersom jeg plaprede løst om Battles i går, var det en god lejlighed til lige at vise det. Og til sidst endnu et billede af kaktusblomsten, fordi den er så megapæn. 

Jeg skriver stadig opgave. Har en knugende følelse af dårlig samvittighed overfor alle mine veninder, der gerne vil se mig. Jeg vil også gerne se dem, men jeg har simpelthen ikke tid. På mandag afleverer jeg, og så har jeg titusind halve aftaler på én gang, hvilket måske heller ikke er løsningen. I går var jeg til tandlæge, og ventede flere timer med at spise noget bagefter, da jeg elsker følelsen af nyrensede tænder. Min søde tandlæge nævnte i øvrigt overhovedet ikke noget med for meget cola - hun sagde tværtimod, at det hele så fint ud. Ha! Da jeg endelig spiste noget, var det en Magnum Strawberry White, som jeg lærte at elske i Østrig - for selvom jeg sidder indenfor, vil jeg også mærke sommeren.

2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er kabelhunden dog smart! og sød!

    SvarSlet
  2. Ja, den er vildt sød! Og så kostede den næsten ingenting. :)

    SvarSlet