onsdag den 8. august 2012

escaping all the glitter and the fray

Jeg havde fundet os en lejlighed at bo i fra tirsdag til torsdag, og den lå halvtreds meter fra markedspladsen i Krakow. Ikke dårligt. Derudover kunne jeg ikke stå for, at den hed Galaxy Apartment, for det minder mig om Danny Califf, der spillede i L.A. Galaxy. Sådan er der så meget. Lejligheden var fed, men jeg har underligt nok ikke taget billeder af andet end den triste opgang og det hippe hestepynt i stuen. Hvis I gerne vil se lejligheden, kan I klikke her, og jeg har kun positive ting at sige om lejligheden og bureauet i det hele taget. (Nej, jeg får ikke penge for at skrive det. Men det gør ikke noget, når det i forvejen er så billigt.)

3 kommentarer:

  1. Det er nogle nasty heste!

    I øvrigt er det både smukt, godt og ægte at elske Califfs klubber. Dog ikke FC Midtjylland. Dét bliver aldrig i orden at holde med dem.

    SvarSlet
  2. I love the pics and the blog!

    http://theprintedsea.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Sofisten: Jeg græd lidt, da Califf skiftede til FC Midtjylland. Det var det værste, jeg overhovedet kunne forestille mig. (OK, hvis Jimmy var taget til Midtjylland og ikke England, havde det været lidt værre). Men, suk, Danny!? Han skulle bare være smuttet over Atlanten igen med det samme.

    Ira: Thank you so much! :)

    SvarSlet