fredag den 31. august 2012

it's my favorite song they're gonna play

Jeg har været på arbejde i ti timer i dag, jeg skal arbejde både i morgen og søndag, og i går brugte vi hele aftenen på at vaske trapper i opgangen. Men alt det er lige meget, for i dag var virkelig god, og på søndag skal Nanna og jeg til Lady Gaga! Det kommer helt ud af det blå, men jeg glæder mig SÅ meget. Kender næsten ikke hendes nyeste plade, og et hurtigt lyt på spotify er også en noget blandet fornøjelse, men The Fame Monster er nok en af de bedste popplader i det nye årtusind. Telephone har meget længe ligget nummer et på min last.fm liste over mest hørte numre. (Der er jo en grund til, at min profil hedder musicismysecret, den er lidt pinlig) Og så er hun jo ufatteligt lækker.

2 kommentarer:

  1. Kender næsten ikke damens musik, men hun er sej på beklædningsområdet! Happy koncert!!!!

    SvarSlet
  2. Det var så fantastisk! Hun skiftede vist nok tøj elleve gange - og det hele var fedt. :D

    SvarSlet