søndag den 5. august 2012

one more time for Peaking Lights

Mit crush på Peaking Lights er bestemt ikke blevet mindre, efter den nye plade Lucifer er udkommet. Sammen med Dana Buoy har Peaking Lights helt klart været denne sommers soundtrack for mit vedkommende, for det passer så godt til både glade solskinsdage og sløve sofadage med regnen trommende på vinduet udenfor. Lucifer er vist tilegnet ægteparrets nyfødte søn Mikko, der sikkert godt kan være lidt af en djævel, men som lyder virkelig sød på nummeret LO HI, der er et af pladens bedste. Og så er det altså en ren fornøjelse at sætte pladerne på - de er SÅ smukke! Jeg håber virkelig, at jeg en dag får mulighed for at opleve dem live.  

2 kommentarer:

  1. Hov dem ved jeg ikke hvem er, men pladen, den nederste har akurat samme farve som min pladespiller! Det ville være så flot, hvis den lige snurrede rundt en tur på den!

    :)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig god musik! Rart og stenet. Din pladespiller lyder altså ret flot, så. Og ja, det kunne være smukt med gult på gult. :)

    SvarSlet