lørdag den 25. august 2012

prince rama på KB18 og musiksnak

Min kæreste og jeg har trukket stikket ud, og har siden onsdag været i sommerhus ved Vesterhavet. Vi har ikke lavet ret meget andet end at gå laaaange ture, spille kort, se Parks and Recreation og spist bunker af bland-selv slik, som jeg ellers normalt holder mig langt fra. Og så har vi hørt musik. Mest den nye Animal Collective, men også lidt Swans og noget Woven Hand. Vi hører faktisk mest musik fra min kærestes computer, så min last.fm er kun opdateret med de ting, jeg lytter til alene. Hvilket er ret tydeligt på listen over den musik, jeg har lyttet til hen over sommeren, hvor Dana indtager en KLAR førsteplads.

Øverste billede og nummer otte på min liste er Prince Rama, som jeg har snakket om før - og de ville have haft en langt højere placering, hvis last.fm talte afspilningerne på pladespilleren med. De leverede en af sidste års bedste koncerter på Primavera Festival i Barcelona, og på onsdag skal jeg se dem igen, på KB18 i København. Det koster kun tredive kroner, det bliver en fest, og anbefalingen er hermed givet videre!   

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt med at være i sommerhus.

    Du er vlekommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 200kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-11.html

    SvarSlet
  2. Det var virkelig også tiltrængt. :)
    Tak, jeg kigger forbi!

    SvarSlet