fredag den 17. august 2012

the glass is half full

AaB har lige vundet 3-0 over mit hadehold, FC Midtjylland, og det går i det hele taget forrygende for drengene i øjeblikket. Nicklas Helenius og Lasse Nielsen havde begge landsholdsdebut i onsdags, så Morten Olsen har altså endelig kigget helt til Aalborg. Nicklas Helenius klarede det faktisk mere end godt, selvom Danmark tabte 3-1, men jeg er jo lidt ligeglad med landsholdsresultater, så jeg kiggede kun på AaB-drengene. Lasse Nielsen var ikke helt lige så heldig, men det kommer næste gang, det er jeg sikker på!  Han har lige scoret et mål mod FC Midtjylland, så han er tilgivet. Har jo også altid haft et blødt punkt for forsvarsspillere...

Og AaB's startopstilling... Nu er jeg ingen Pia K., men det ER da smukt at se en startopstilling med så mange unge, danske knægte.  Var i øvrigt ved at få et lille hjertestop, da jeg så Nicolai Larsen i dag med sin hvide kasket på - et øjeblik troede jeg, at vi havde fået den Hvide Puma tilbage i målet. 

1 Nicolai Larsen,
3 Jakob Ahlmann,
4 Lasse Nielsen,
5 Kenneth Emil Petersen,
7 Anders Due,
8 Rasmus Würtz,
9 Thomas Augustinussen,
11 Nicklas Helenius,
14 Mathias Wichmann,
18 Lucas Andersen,
20 Henrik Dalsgaard

(Og Kasper Kusk, Jeppe Curth og Patrick Kristensen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar