tirsdag den 21. august 2012

the sunny mountainside that sits across the water

I går havde jeg endelig, endelig tid til at nyde det gode vejr. Rannvá kom ud på eftermiddagen, og min kæreste fik tidligt fri - og så gik turen ellers til stranden. Jeg var i vandet, og det var SÅ skønt! Håber jeg også får lejlighed til at bade i Vesterhavet i den kommende uge. Jeg gad dog ikke tage nogle billeder, så disse billeder er fra sidst jeg var ude at bade - i Østrig. Vi besøgte Zell am See på en dag med helt fantastisk godt vejr (hvor det var svært at forestille sig byen værende et populært skisportssted), så min søster og jeg benyttede lejligheden til at hoppe i vandet. Kort efter begyndte det dog at regne(!), og vi kørte videre på eventyr i bjergene. 

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare helt vildt hyggeligt ud - mine tømmermænd kunne godt bruge den pizza der! (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det var virkelig også en dejlig tur - og en fantastisk pizza, med voldmeget friskrevet parmesanost ovenpå. <3

    SvarSlet