søndag den 26. august 2012

we fall to seas to fall on shores

Aftenen bragte os og toget tilbage til København, selvom jeg virkelig godt kunne have brugt mere end fire dage ved Vesterhavet. Gerne en uge mere, eller to... Jeg trængte virkelig til at blive luftet og blæst igennem, og jeg har sådan nydt, at jeg ikke har haft opgaven at tænke på. I går aftes fik vi endda besøg af min dejlige familie (der blev til i dag og kørte os til toget), så dem nåede jeg heldigvis også at se i denne omgang. Togturen hjem virkede forunderlig kort, først fulgte jeg spændt med i opdateringerne om AaBs storsejr på 4-0 over OB, hvorefter jeg blev helt opslugt af min bog. Nu er det næsten midnat, og jeg vil kravle ind til det nyvaskede sengetøj og læse bogen færdig. Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar