lørdag den 22. september 2012

I caught a glimpse, now it haunts me

Jeg kender ingen der elsker chokolade så meget som min mor. Efter en tre retters menu hvor vi andre er så mætte at vi har helt ondt i maven, kan hun godt lige køre en plade chokolade ned, og hvis man vil gøre sig forhåbninger om at smage, skal man være lynende hurtig. De sidste par måneder har hun dog begrænset chokoladeindtaget gevaldigt for at passe lidt på vægten - men det kan være fuldstændig ligegyldigt nu. Min onkel (hendes storebror) og min fætter kom forbi i dag med denne kurv til hende - der er ikke mindre end to et halvt kilo lækker chokoladenydelse. At min mor så konstant har kvalme og endnu ikke har spist af det, er bare et meget tydeligt tegn på at hun er syg - men så må hun jo få det i et drop. Ellers kan vi muligvis godt hjælpe hende af med noget af det. 

2 kommentarer:

  1. Jeg tror droppet er vejen frem. Chokolade er vigtigt. Det siger wikipedia selv:

    "Chokolade er et næringsmiddel, der består af kakaopulver, kakaosmør og sukker. Chokolade er meget næringsrig og velsmagende, og den har en opkvikkende og stimulerende virkning".

    Meget næringsrigt. Ja.

    SvarSlet
  2. Præcis. Chokolade er ufatteligt vigtigt.

    SvarSlet