fredag den 14. september 2012

it's shining like the chandelier

I sidste weekend var jeg på arbejde både lørdag og søndag, mens der var Copenhagen Art Festival i byen. Lige ved siden af mit arbejde - på Højbro Plads, Amagertorv og ved Nikolaj Kirke - var der en masse aktivitet, og søndag morgen var Rannvá og jeg lidt tidligt på den og nåede derfor et hurtigt kig på ilovit. Det var pænt. 

I går morges, da jeg kom på arbejde, væltede en uhyggelig grad af moderfølelse op i mig - en følelse, jeg slet ikke troede jeg besad. Men tanken om, at lille Jimmy skulle være alene hjemme i ni+ timer var helt ubærlig, og så begyndte jeg at tude(!).. Jeps, jeg er virkelig blevet en crazy cat lady, og han har ikke engang boet her en uge. Nu er det jo heldigvis sådan, at min kæreste også er en af mine chefer, så han gav mig en ekstralang frokostpause, så jeg kunne skynde mig hjem og se til kræet. Der selvfølgelig havde det helt fint, og sikkert ikke havde opdaget hvor længe vi havde været væk.

1 kommentar:

  1. Hvor er du sød. Det er okay at være crazy cat lady <3

    SvarSlet