torsdag den 6. september 2012

let the years roll in and drown our yesterdays

De fleste børn samler på ting, og mange bliver også ved som voksne. Deriblandt mig, der har lidt for mange samlinger af fjollede ting, men det er en helt anden historie. For nogle måneder siden hentede min søster og jeg alt vores legetøj ned fra loftet hjemme hos vores forældre, og vi brugte en hel weekend på at være helt utroligt nostalgiske omkring hver lille ting vi fandt. Især bilerne (drengepige, much?) og plasticdyrene var blandt mine favoritter, og genkendelsens glæde var stor. Løven med den brækkede hale, girafferne, der ikke helt kunne stå og bjørnen, i blødere og bedre kvalitet end de andre dyr. Af bilerne var det nok den helt gule, der var min yndlings; den havde helt klart de bedste hjul og kørte langt på alle overflader.

4 kommentarer:

  1. Uha, jeg var også en stor samler - både på Diddelkort, brevpapir, glansbilleder og al verdens sager - og ikke mindst playmobile, som stod højst (og i massevis) på ønskesedlen år efter år (: Nu er det bare porcelæn i stedet.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Uha, jeg var også en stor samler - både på Diddelkort, brevpapir, glansbilleder og al verdens sager - og ikke mindst playmobile, som stod højst (og i massevis) på ønskesedlen år efter år (: Nu er det bare porcelæn i stedet.

    - Anne

    SvarSlet
  3. Haha, playmobil! Det har vi aldrig haft hjemme hos os. Lego i stor stil, til gengæld, mig med piraterne og ridderne, min søster med "belleville" og lyserød nuttethedsfaktor. Glansbilleder var jeg også svært glad for. Der kommer en del to af indlægget, og der viser jeg mit yndlingsglansbillede! Det er svært at vente, jeg ved det godt. :)

    SvarSlet
  4. Jeg er spændt som en flitsbue B-)

    - Anne

    SvarSlet