lørdag den 8. september 2012

you heal my wounds and dry my tears

Hermed det sidste Polen-relaterede indlæg i denne omgang, men til gengæld et vigtigt et af slagsen. Ingen udlandsrejse uden en grundig efterprøvning af deres udvalg af chips, og her ligger Polen virkelig i top. Tyskland skuffer mig meget på chipsefronten, Spanien er nogenlunde, men ikke overbevisende, men Polen er overraskende nok på niveau med Danmark. Deres champignonchips er nogle af de bedste chips, jeg nogensinde har smagt. De var helt sublime, og kostede naturligvis kun syv-otte kroner. Simon prøvede chipsene med kebabsmag og var ret begejstret - jeg var en smule mere tøvende, men de var altså også fantastiske. De smager lidt ligesom Kims Bølgechips (tror jeg de hedder - engang hed de vist kyllingechips?) - dem, der kommer i en rød og hvid pose, der er lidt mindre end de andre. Ikke afbildedet er tilgengæld også de dårligste chips, jeg nogensinde har smagt - en art ostepops, der smagte sødt af karamel - jeg får kuldegysninger bare ved tanken. Heidi købte dem ved en fejl, og ingen af os kunne spise mere end et par stykker.   

2 kommentarer:

  1. Svampechips??? Næste gang må du gerne tage et lille udvalg med hjem til mig! Især svampen lyder utroligt spændende!

    SvarSlet
  2. Altså ikke chips AF svampe, ligesom æblechips, men med svampesmag. De var så gode! Jeg tager nogen med hjem næste år. :) (Vi havde også nogen med hjem i år, men har spist dem forlængst...)

    SvarSlet