mandag den 29. oktober 2012

a symphony of strangeness and charm

I går tog jeg et smut i Zoologisk Have for at blive opmuntret lidt. Det slår aldrig fejl - jeg er simpelthen så vild med dyr, at de altid gør mig i godt humør. Denne gang var det især de små, nuttede (og stadig dunede, nurh!) zebraføl der charmede sig ind på mig, men elefanten var også så glad, at jeg måtte blive hos den i over tyve minutter. Zoologisk Have er pæn i efterårsfarver, og jeg vil prøve at bruge mit årskort lidt oftere fremover. Jeg skylder i hvert fald Rannvá en tur, og mon ikke jeg også kan lokke Simon og Nanna med igen.   

6 kommentarer:

  1. Jeg vil også gerne med! Elsker Zoologisk Have!
    Uh, det er det vi skal! Vi skal se We Bought A Zoo! Uhuh!

    SvarSlet
  2. Zoologisk Have kan heller ikke andet, end at bringe humøret frem. Elsker bare at skulle tømme hovedet, og bare gå en lang tur mens man skal kigge på dyr (:

    - Anne

    SvarSlet
  3. Det tror jeg godt du kan lokke mig med til.

    SvarSlet
  4. forestiller mig at det øverste billede er dedikeret til mig. hehe. LOVE U RAFFI. og virkelig rart at se elefanten storsmile efter det rokke-anfald jeg bevidnede fra frb. have-indhakket. dyr<3.

    SvarSlet
  5. Lotte - jeg vil hellere på udflugt til Zoologisk Have end at se endnu en film med Matt Damon. Vi slæber Nanna med, gør vi, hun har allerede sagt, at hun godt kan lokkes.

    Anne - du bruger vist også dit årskort flittigt, har jeg bemærket. Det er nemlig bare så skønt. Jeg elsker de glade isbjørne i Aalborg, og det er så fedt, at den ene hedder Augo. :)

    Nanna - det lyder godt. Lad os gøre det snart.

    Rannvá - alle elefanterne var glade, da jeg så dem. Især ham her, der fik en lille eftermiddagssnack. De har i hvert fald masser af dejlig plads nu, så jeg håber ikke det er derfor de rokker. :(

    Mette - du skal snart med igen!

    SvarSlet