søndag den 7. oktober 2012

an unseen force behind the turning leaves

I mandags gik min kæreste og jeg (samt en bunke asiatiske turister) en tur ved Langelinie. Da jeg boede på Østerbro gik jeg tit tur på Kastellet, gerne i selskab med Nanna, men nu kommer jeg der virkelig sjældent. Jeg legede guide og fortalte om historien bag min yndlingsskulptur, Gefionspringvandet, og fandt en ny favorit - den hedder Valkyrie og står i Churchillparken. Havde et lille håb om, at det koreanske landshold (i hvad ved jeg ikke, men de lignede et landshold) ville begynde at danse Gangnam Style, men de tog bare fem tusinde opstillede billeder i stedet. I dag sender jeg Simon til Italien - han skal på mini-tour dernede sammen med Mattia Coletti, og jeg kommer sådan til at savne ham.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar