mandag den 22. oktober 2012

cursing racing horses on church steps

Har givet mig selv en efterårsgave, nemlig den nye Why?-plade, Mumps, etc - og så snuppede jeg lige Alopecia med i købet. Jeg ELSKER Why?, men har desværre endnu ikke oplevet en livekoncert, for hver gang de har spillet i Danmark, er der kommet noget i vejen. Da de udgav Alopecia var jeg blevet sygemeldt med en depression, og jeg gik rigtig mange og lange ture med Yoni Wolf og hans beroligende, kloge og sjove stemme i ørerne. Havde sådan glædet mig til at se ham på Loppen, men det var samme dag som jeg skulle starte på arbejde igen - noget jeg hurtigt måtte erkende, at jeg slet ikke var klar til, og jeg gik hjem og lå under dynen i fosterstilling mens han spillede nogle hundrede meter væk. Denne gang er jeg derfor SÅ klar, men touren er lige blevet offentliggjort, og selvom de skal spille en syv-otte steder i Tyskland og Frankrig, ser det slet ikke ud til de kommer til Skandinavien i denne omgang. Så må jeg nøjes med at glæde mig over de helt fantastiske albumcovers, hvor Alopecia altid vil være en favorit. Bemærk i øvrigt hvalen på Mumps, etc., der ikke virker videre begejstret over at blive åndehuls-rapet af en kvindelig Pinocchio. Teksterne og musikken er lige så underfundige, utrolige og spændende som indpakningen, så giv det et lyt, hvis du ikke kender det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar