fredag den 26. oktober 2012

I send a heart to all my dearies

Har været på noget af en følelsesmæssig rutsjebanetur de sidste par dage. Var på arbejde onsdag og i går og har haft et par gode snakke med flere af mine kolleger, men i går måtte jeg gå hjem midt på dagen fordi jeg var lidt ked af det. Sådan er det nok bare nogle gange, men det er så irriterende, at det rammer på helt uventede tidspunkter. Heldigvis kom Rannvá om aftenen, og vi hyggede med at tegne, se Dexter og putte med Jimmy. Fik den sødeste sms fra min veninde i Jylland, hvilket fik mig til at tude lidt igen, men denne gang fordi jeg blev rørt og glad. I dag har været god - Rannvá sov her, vi har set film og spist chips, og her til aften har jeg set Battlestar Galactica med en meget træt kæreste. Han havde Placebos nye EP B3 med hjem til mig fra min bedste lagermakker, og så er det ikke så slemt, at AaB tabte 1-0 til FC Nordsjælland. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar