lørdag den 20. oktober 2012

in the autumn air you feel her soul unfold

Tilbage i København, hvor vi blev mødt af en glad og tilfreds Jimmy, der fortalte i mange detaljer om hvor godt han er blevet passet af tante Nanna. Efter at have været hjemme hos kæmpekatten Mille og halvstore Froy, er Jimmy bare et lille bitte hoved, men han vejer altså også kun lidt over to kilo. I aften skal vi hygge med film i sofaen, og så glæder jeg mig allerede til næste gang jeg skal hjem til Jylland. Især fordi jeg skal møde en lille ny verdensborger - min dejlige veninde Louise blev nemlig mor for anden gang i går morges til søde lille Esther. Med en mor som Louise og en storesøster som hende her, kan hun kun være nuttet.

2 kommentarer:

  1. Søde Jimmy! Glæder mig meget til at møde ham!

    SvarSlet
  2. Han spørger også hele tiden, hvornår du kommer over og besøger ham.

    SvarSlet