onsdag den 3. oktober 2012

in a funny way she reminds you of the fall

Sidst jeg var hjemme var det allerede blevet efterår. Det har nu også sin charme, og regn og rusk passede alligevel meget bedre til min sindstilstand end solskinsvejr. Jeg gik mange ture med Silke, enten den lille tur omkring kirken eller den større tur ned til fjorden, og se lige skiltet - det er nemlig rigtig god stil. Har flere gange oplevet, at folk (mest i København...) bliver sure over en lukket pose i deres skraldespand... Serafina og Willemoes, min søsters heste, er flyttet hen på en anden dejlig gård, og en af naboerne i stalden er Duchess, eller bare Hertuginden. Hun poserede totalt for kameraet og var en rigtig lille charmetrold. Hestene var i det hele taget en kærkommen adspredelse, og jeg er glad for, at min søster kan tage derop, når hun har brug for at tænke på noget andet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar