mandag den 15. oktober 2012

my face is framed by the blanket of night

Jeg er ked af det. Jeg har virkelig haft en helt utrolig rædselsfuld dag. Min mor blev indlagt igen i går, med ambulance og udrykning og det hele. Det var jo ikke det, der var meningen. Jeg ved jo godt, at det kun går én vej, men der er altså tusind ting vi skal nå at opleve, snakke om, se og dele med hinanden, og så går det altså ikke, at hun er på sygehuset hele tiden. Eller at jeg er i København, for den sags skyld. Derudover blev Simons fly fra Bologna aflyst, så han er ikke kommet hjem endnu. Skulle ellers have hygget med ham hele eftermiddagen, for i morgen tager jeg til Jylland, men nu kommer han først hjem sent i aften. Og i morges tissede Jimmy i sengen. Jeg aner ikke hvorfor, han har aldrig gjort det før, og nu føler jeg mig som en ussel, uvidende og dårlig kattemor, selvom Nanna har fortalt mig, at Elvira også har gjort det et par gange. Øv-dag.

5 kommentarer:

  1. Åårh, stort virtuelt kram, her fra den anden ende af Amagerbro.
    Kan godt forstå at det hele bliver lidt for meget for dig lige nu.
    Jeg håber du får nogle gode dage i Jylle hos din mor og resten af familien.

    SvarSlet
  2. Åh Tine, jeg tænker på dig. Faktisk kan jeg godt tænke på dig et par gange om dagen, det lyder lidt underligt ja.
    Hver gang du opdaterer bliver jeg helt bange for hvad du vil skrive, og sådan noget her er jo ikke godt.
    Jeg håber du og din mor er okay i momentet og får nogen gode dage i Jylland.
    Mht Jimmy så kan han måske mærke du ikke er så glad og så gør dyr mærkelige ting, det skal du ikke tænke på. Er sikker på du er en god kattemor.

    SvarSlet
  3. <3 Glæder mig til du er hos os <3

    SvarSlet
  4. Du er bestemt ikke nogen dårlig kattemor. Det ved jeg. Selvom man nogle gange godt kan føle sig som en. Jeg vil forsøge at være en god kattetante og passe godt på ham mens I er væk. Vi skal nok hygge os!

    Hils familien. <3

    SvarSlet