lørdag den 27. oktober 2012

someone dialed up my line today

Jeg har næsten ikke forladt lejligheden i dag. Først sov jeg længe, og så har jeg brugt dagen på at nusse rundt og rydde op, organisere og omrokere alverdens ting, imens jeg har lyttet til den nye Placebo. Smuttede dog på et tidspunkt i Brugsen med et par tomme flasker, og da jeg kom hjem, stod denne gave i en pose uden for min dør. Først troede jeg, at det var en fejl. Det måtte være til naboen, og skulle de ikke også holde fest? Kunne virkelig ikke finde ud af om jeg skulle tage den med ind, og imens så Jimmy sit snit til at udnytte min ubeslutsomhed og udforske trappeopgangen. Jeg takker guderne for, at nogen havde lukket vinduerne mellem anden og tredje sal - de står ellers ALTID åbne, og Jimmy er altså hurtig. Men jeg fik hurtigt fat i ham, tog ham under armen, og så tog jeg altså gaven med ind i den anden hånd. Gavemærket sagde "Til Tine (men også lidt til Simon)", og der var ikke nogen afsender. Interesting. Og så var der bare yndlingsting en masse nede i kassen. Fire uglekrus, 2 x ugleservietter, uglenøglering, ugletræpynt, 2 x øl og en bunke slik. Jeg begyndte at tude lidt igen - tuder åbenbart hele tiden i de her dage - for det er virkelig sødt. Noget sagde mig, at pakkens afsender var Lotte - hun finder altid de fineste ugler til mig. En sms bekræftede min mistanke, og så blev jeg endnu mere glad, for hun har bestemt også sit at slås med i øjeblikket - tænk, at hun også har overskud til mig. Jeg har de bedste venner i verden, virkelig.    

4 kommentarer:

  1. Hvor dejligt for dig - betænksomhed er det bedste (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. det er det sødeste jeg nogensinde har set! hvor er hun dog dejlig, hende lotte! happy cola!

    SvarSlet
  3. Ja, jeg blev simpelthen så glad og rørt.

    SvarSlet