tirsdag den 2. oktober 2012

wasting away the better part of the day

Verdens bedste lille mand havde fødselsdag i går - han blev hele fem måneder og blev fejret behørigt, nu er han teenager med hvide hår på brystet. Han fik en robust papæske, der tidligere har indeholdt de første bøger i A Song of Ice and Fire - nu har jeg fået flere, så æsken kan bruges til bedre formål - og han elsker den. Han fik også lov til at smage vådmad, som vi altid har kaldt det i min familie, og det elsker han også. Så meget, at han nu miaver højlydt, hver gang jeg er ude i køkkenet. Det er altså svært at stå for det lille fjæs. Jeg har forresten helt glemt at nævne, at mr. Jimmy Nielsen himself (som kræet naturligvis er opkaldt efter) har liket min Jimmy på facebook. Så bliver det ikke meget større.

2 kommentarer:

  1. Hi hi. Det andet nederste billede er VIRKELIG sødt!

    SvarSlet
  2. Og det nederste! Jamen, SE lige det lille ansigt!

    SvarSlet