søndag den 14. oktober 2012

why does this feel so appealing

Rannvá er ligesom Nanna noget mere opfindsom med LEGO end mig, og hun fantaserede løs mens jeg byggede skovfolkets borg, der i øvrigt var den allerførste LEGO ting jeg fik - juleaften 1990, hvor min far hjalp mig med at bygge den på min bedstemors langbord (der nu står hos mine forældre) i spisestuen på gården. Transporten var oprindeligt en dragetransport, men bruges nu til at fragte heste og spøgelser. Troldmanden og dragen med øksen er ret badass, men jeg har desværre glemt, hvad de beskytter. Jeg har haft fornøjelsen af Rannvás selskab tre aftener i denne uge, og det har været så hyggeligt. Normalt har jeg ikke så meget imod at være alene, men for tiden er det meget rart at være sammen med nogen, der kan distrahere mig en lille smule. Vi har tegnet, malet, leget med LEGO, set New Girl, Wilfred og Parks and Recreation, samt drukket uhørt store mængder cola. Niceness.

2 kommentarer:

  1. ilu. <3 troldmanden og dragen beskytter verdens mægtigste hjelm. one hjelm to rule them all!

    SvarSlet
  2. Gud ja, det var jo hjelmen! Kunne sådan set bare have kigget efter, men troede de vogtede noget mere... metaforisk, du ved. Men nu kan jeg huske det. Den røde hjelm.

    SvarSlet