onsdag den 10. oktober 2012

wish I could speak in just one sweep

I dag gik jeg mig en lang tur i og omkring min 'baghave' Kløvermarken. Der ligger en æskefabrik, hvilket er ret sejt, og ved siden af ligger Pink Wheels, hvor vi lejede en bil, da vi hentede Jimmy. Udmærket service og fin bil, men ret irriterende at man skulle møde personligt op tre dage senere for at få tilbagebetalt depositum. Oh well, jeg kunne vel bare have læst kontrakten ordentligt og have betalt femogtyve kroner for at få sat dem ind på min konto, men det virker også bare dumt, når jeg nu bor så tæt på. Hold da op, hvor jeg dog kan dele store mængder af ligegyldig information. Jeg burde vist bare gå i seng.

I går og i dag har jeg haft besøg af Rannvá. I går bød på en eftermiddagsgåtur i både sol og blæst, efterfulgt af malesession og bygning af lego (flere billeder følger). I dag puttede vi under dynen og så et par afsnit af The River, en kort tv-serie, som faktisk til tider er ret uhyggelig. I går drak vi cola og spiste pizza, i dag drak vi vand og spiste æbler. Simon spiser alle mulige lækre ting i Italien, og her til aften har han spillet i en villa med udsigt over vandet. Jeg gad virkelig godt dele det med ham, men jeg har heldigvis Jimmy til at holde mig med selskab herhjemme. Tiden går alligevel hurtigt, i morgen kommer Nanna, torsdag og fredag skal jeg arbejde, og om præcis en uge er jeg igen hjemme hos min familie i Jylland. Dét glæder jeg mig til! 

2 kommentarer:

  1. Fede Nikes! Klart mit favorit sneakersmærke.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Jeg er også virkelig glad for dem! Blå og sølv er mine yndlingsfarver. :)

    SvarSlet