onsdag den 7. november 2012

I swear I'd never name my kid Kim

Strækker benene på sofaen efter et par lange, men gode dage. I mandags efter mit lægebesøg kom Rannvá forbi, og selvom vi havde planlagt lange gåture i strålende efterårssol, ville vejret det anderledes. Vi hyggede derfor indendørs med Jimmy, New Girl, South Park og cola, og om aftenen tog vi i biografen. Jeg har fået fribilletter fra mit arbejde, hvilket er rigtig fedt, men de skal desværre bruges i Palads, der mildest talt ikke er min yndlingsbiograf. Mandag aftens oplevelse er et meget godt eksempel - teenagere så små, at de næsten er børn, kommer væltende ind fra forstæderne og hvisker filmen ihjel, og når filmen endda er den ofte lydløse Paranormal Activity 4, er det altså noget af en stemningsdræber. Øv. Men vi havde en god tur.
 
I går tog min kæreste og jeg bussen til IKEA, hvor vi købte kaktusser, opvaskebørster og... et lille spisebord. Det er så fint, og vi indviede det med en luksus sushi-menu i går aftes. Jeg kan slet ikke forstå, at jeg har levet uden et rigtigt spisebord i syv år... Mens Simon samlede bordet, tog jeg opvasken og vasketøjet, og støvsugede og ryddede op. Gik derfor ret tidligt i seng, så det gjorde ikke så meget at Jimmy vækkede mig i morges. Han er så nuttet, og jeg skulle alligevel op og på arbejde. På lørdag skal jeg til julefrokost, og det glæder jeg mig til, da der er mange af mine kollegaer jeg sjældent ser for tiden. Tiden går så stærkt, og jeg savner også allerede min familie igen. Skal heldigvis hjem i næste uge, og så er halvdelen af november allerede gået. 

4 kommentarer:

  1. Lyder skønt med et nyt bord, elsker jo selv nyt boliglir. Og er sikker på at sushi, var den helt rigtige måde at indvie det nye møbel-medlem på :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Jeg elsker allerede det bord virkelig meget. Det gør bare en kæmpe forskel at man kan sidde og kigge på hinanden - eller kigge ind i en computer, uden at få ondt i ryggen. Sushi er generelt godt til at indvie alle mulige og umulige ting. :)

    SvarSlet