torsdag den 8. november 2012

I wear the customary clothes of my time

Min kæreste og jeg er i fuld gang med at omrokere i hele stuen. I forgårs havde vi det famøse spisebord med hjem, og selvom jeg egentlig ville have ventet med at vise billeder til hele stuen er færdig, er der altså her et lille sneak peak til dem, for hvem ventetiden synes alt for lang. Sushi klæder ethvert bord, men dækkeservietter skal jeg altså lige have fundet nogle af, for viskestykkerne fra H&M holder vist ikke i længden. På nederste billede er min anden nyanskaffelse - en smartphone, som min søde far har foræret mig. Min gamle telefon kunne ringe og skrive beskeder - og så har jeg været på nettet med den to gange; én gang for at se et AaB-resultat, og en anden gang for at finde et kort, da jeg var faret vild. Det har fungeret helt fint til mig, men når man bliver tilbudt en smartphone, siger man jo ikke nej... (og jeg kan ikke helt udelukke, at jeg allerede er blevet fanget af alle de smarte apps). Jeg beklager de mørke og uskarpe billeder - det skyldes en kombination af årstiden og mit dårlige kamera. Vejret kan jeg ikke gøre noget ved, men på kamerafronten sker der faktisk også snart noget nyt...

9 kommentarer:

  1. like jesus did! pinguiner! haha! spisebord! til puslespil! med flotte damer! og tegning/malning! smartphooone! kamera! aaaaaaaaaah, så meget godt i ét indlæg, hårdt at bære

    SvarSlet
  2. Lækkert med nye møbler og gadgets!
    Men jeg har aldrig forstået dækkeservietter? Hvorfor er du vild med dem, spørger jeg nysgerrigt!?

    SvarSlet
  3. den telefon har jeg også lige købt. god telefon! sig til hvis du skal have hjælp. ;)

    SvarSlet
  4. Rannvá: Ja, det er ret mange nice ting på én gang, jeg ved det godt. Også derfor jeg ikke viste pinguinerne i deres fulde pragt. Glæder mig vildt meget til puslespil.

    fasterfis: Altså, jeg har heller aldrig helt forstået dækkeservietter. Troede lidt, at det var noget man gjorde. Er også lidt bange for ridser (i et megabilligt IKEA-bord) - i hvert fald ind til det har fået den første. Og så kom jeg lige i tanke om, at jeg har fået nogle fine Mumi-dækkeservietter af min veninde.

    chrelle: Det er nemlig en meganice telefon. Og jeg er faktisk overraskende god til at finde ud af den! Hvis du kender nogle seje apps, må du jo lige sige til, men jeg kan først give den gas med nettet om en måneds tid.

    SvarSlet
  5. Mumidækkeri ville jeg næsten kunne forstå! :D

    SvarSlet
  6. Jeg vidste mummi en dag vil blive nyttig :)

    SvarSlet
  7. Og beklager jeg står som anonym men det er den eneste måde jeg kan kommentere på - losepottemuld

    SvarSlet
  8. Jeg er bare glad for, at du kommenterer - anonym eller ej. :) Nu skal jeg bare lige have fundet de dækkeservietter frem, og så tager jeg et fint billede af det. :)

    SvarSlet