fredag den 9. november 2012

push your lanterns on across the maze

Sidst jeg var i Mariager hos min familie, hjalp jeg min søster med at muge ud hos hendes to heste. Møddingen er på kanten af en skov bagved en stor fold, der ligger ved stalden. Ret genial placering (og fine svampe på toppen)- hvis den da bare havde været liiiidt tættere på stalden. Det kunne i hvert fald mærkes i armene, at jeg kørte op med otte fyldte læs på en halvflad trillebør. Nu er Willemoes blevet solgt, så snart vil der kun være halvt så beskidt i boksen. Jeg når heldigvis lige hjem og siger farvel til den bette mand, og så glæder jeg mig til at se min søster komme rigtigt i gang med tilridningen af fine Serafina. Efter det hårde arbejde smagte aftensmaden bare endnu bedre - min søster lavede min livret skinkestang præcis som vores mor plejer at lave den, og så endda med kød fra glade, fritgående grise.

4 kommentarer:

  1. Hej :) Hvor ser det godt ud det hele.
    hvad hedder du på twitter?
    Venlig hilsen Signe

    SvarSlet
  2. Mange tak, Signe!
    Jeg hedder vist nok også musicismysecret på twitter, men jeg skriver ikke rigtigt noget selv. Jeg glemmer altid, at det eksisterer, og når jeg så endelig logger på, bruger jeg al tiden på at læse andres tweets. :)

    SvarSlet
  3. hehe, nå okay! Jamen så følger jeg dig bare på bloglovin :)

    SvarSlet