fredag den 16. november 2012

she'll lay belief on you

Mit antal af sidevisninger er tredoblet de sidste par dage, for jeg er nemlig blevet nævnt på søde Anne og Kits fine blog. Deres er også en af mine favoritter - de spiser virkelig tit virkelig god mad, både hjemmelavet og på gode caféer, og så bliver det tilmed serveret på de fineste tallerkener og i de flotteste kopper. Derudover har søstrene enormt god smag i børnelitteratur og bøger generelt, og jeg sætter også stor pris på de tilbagevendende jokes om Harry Potter. Og så bor de selvfølgelig i Aalborg, og selvom det ikke helt er der jeg kommer fra, kan jeg alligevel genkende de fleste steder der bliver nævnt.

 Og så har jeg oven i købet fået endnu en anbefaling fra Stine, der står bag bloggen Lady Grinning Soul. Selvom jeg ikke rigtigt kender hende (i det virkelige liv, anyways), føler jeg alligevel en vis samhørighed med hende. Da min mor blev syg, var hun hurtigt på banen med opmuntrende ord og link til hjælp. Hun er enormt kreativ og dygtig til at tegne - senest er jeg blevet virkelig imponeret over hendes Candy Girls, men der er masser af fine ting at finde i arkiverne. Derudover har hun også ret god smag i tv-serier, som vi flittigt kan diskutere. Jeg er utrolig glad for omtalen på begge blogs, og jeg kan kun sende rosen retur. De er begge Jimmy-approved!  

7 kommentarer:

  1. Sikke en fornem og dejlig anmeldelse - hvor er du bare sød :D Tusind tak for alle roserne! Vi er glade for, at flere har fundet vej til din blog gennem linket - det synes vi bestemt den fortjener!



    SvarSlet
  2. tillykke med populariteten. :) det der jimmy-billede er lige strøget ind på top 3 over søde jimmy-billeder. han krammer håndklæder! nurh.

    SvarSlet
  3. Anne og Kit - vi kan jo blive ved! Men tak! :)

    Rannvá: Thanks, man! Ja, han er simpelthen ufatteligt nuttet på det billede. Han er også ret lille. Det er lidt gammelt efterhånden, men det var for sødt til ikke at bruge.

    SvarSlet
  4. Årh og med en Lady Grinning Soul reference !
    Tusind tak for tilbage-rosen :)

    SvarSlet
  5. Hehe, jeps. Jeg kender ikke såååå meget David Bowie (mest gennem Christiane F og sådan), og Lady Grinning Soul kendte jeg ikke tidligere, men nu syntes jeg lige det var passende. :)

    SvarSlet
  6. Og nu elsker du selvfølgelig både sangen og David Bowie, right? ;) haha

    SvarSlet
  7. Altså, jeg elsker David Bowie lidt. Uden at være gået totalt fan-amok og købe alle pladerne. Men øjnene, Stine, ØJNENE! De er så flotte.

    SvarSlet