torsdag den 1. november 2012

standing up embraced enamored

Verdens bedste mindstemand fylder hele seks måneder i dag, hurra! Han skal fejres med vådmad, torskestang og overdreven hyggenusning, men det bliver desværre ikke af mig. Jeg håber min kæreste forkæler min minimakker behørigt - ellers får han med mig at bestille. Jeg må fejre ham lidt, når jeg kommer hjem igen. Ellers har Jimmy vist lært at fejre sig selv, hvis man lader kattemaden stå fremme, men det er nok ikke en langtidsholdbar løsning - jeg tror ikke helt han ved, hvornår han skal stoppe med at spise igen. I det mindste er det da bevist, at han har en god mund- og tandhygiejne, som lovet på pakken. Kattekærlighed mangler jeg heldigvis ikke mens jeg er hjemme - her er jo hele to pragteksemplarer. (I hvert fald ind til i morgen, men mere om det en anden gang.)

2 kommentarer: