torsdag den 15. november 2012

talking all night about the places he's been

I mandags tog jeg Nanna med på endnu en udflugt til Vestre Kirkegård. Jeg mødtes med hende inde i byen, hvor jeg også fangede de fine fuglehuse og en af mine yndlingsstatuer af Absalon - en ret awesome ærkebiskop, der levede for ottehundrede år siden. Derefter var det igen kirkegårdstid. Vi startede på den jødiske kirkegård, hvor vi fandt mange grave med det enormt flotte navn Isidor. På den katolske afdeling var en hel sektion med udelukkende thailandske (tror jeg) navne. Inde på den store kirkegård gik Nanna og jeg den anden vej omkring søen end Rannvá og jeg gjorde i fredags, og der opdagede vi en lang række af gravsteder for socialdemokratiske ministre og politikere. Ved bænken var fire unge, smarte knægte - med tre pakker toastbrød til ænderne. 'Yo, lad os fodre de der ænder for sygt' - forestillede vi os, at de sagde.  Jeg er virkelig begejstret for det sted.

5 kommentarer:

  1. Så i Mickey Mouse stenen??? Den er for vild. Under den ligger en ret ung journalist type. Den har også en smiley. Man kan kun elske den.

    SvarSlet
  2. øv. jeg ser tyk ud på billedet. :(

    SvarSlet
  3. fasterfis: Ja, vi så den godt! Den var godt nok vild. Jeg kan også ret godt lide personlige gravsteder, også selvom det ikke altid er 'god stil'.

    Nanna: Vel gør du ej. Du ser sød ud!

    SvarSlet
  4. http://stinegreve.blogspot.dk/2012/11/yndlings-blogs.html

    SvarSlet